VÅRT LÖFTE
DIN UPPLEVELSE

NISSAN kundserviceavdelning

Vårt löfte till dig som äger en Nissan privat gäller under obegränsad tid. Som medlem i You+Nissan erbjuder vi dig service av människor med ett genuint, öppet och ärligt intresse av att hjälpa dig. Vi kommer att ta hand om dig och din bil. Det är vårt löfte.

RING +46 8 50 10 3000 SÅ HJÄLPER VI DIG, VAR DU ÄN ÄR - VAD SOM ÄN HÄNT.

FRI LÅNEBIL


VÅRT LÖFTE
Vi lovar dig som är You+Nissan-medlem att vi kommer att hålla dig på vägen medan din bil är på service eller reparation. Boka i förväg så förser vi dig med en fri lånebil eller annan lämplig lösning under servicetiden.

PRISGARANTI PÅ SERVICE


VÅRT LÖFTE
Vi lovar att ta hand om din Nissan på bästa möjliga sätt. Våra kunniga mekaniker använder de senaste metoderna och Nissans specialverktyg och har större kunskap än någon annan om hur din bil bör servas. Och för att du ska vara säker på att du får mesta möjliga för pengarna, matchar vi eventuella prisförslag från andra verkstäder inom 5 mils avstånd från din lokala Nissan-anläggning. Prisgarantin omfattar bland annat nya Nissan originaldelar och arbetstid.

FÖRLÄNGD NISSAN-ASSISTANS

VÅRT LÖFTE
Vi lovar att hålla dig på vägen, dygnet runt. Om du råkar ut för en oförutsedd händelse garanterar vi att du får vägassistans 24 timmar om dygnet, alla dagar, oavsett årsmodell på din Nissan.

GRATIS FORDONSKONTROLL


VÅRT LÖFTE
Vi lovar att erbjuda dig en gratis fordonskontroll när du lämnar in din bil för reparation, ekonomiservice eller underhåll enligt serviceavtal. Dessutom får du alltid ett prisförslag i förväg, så att du vet vad som behöver åtgärdas och vad det kommer att kosta.